Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi uspeh Telekom Srbija na evropskom tržištu

Telekom Srbija okupio internacionalne partnere na festivalu Series Mania u Lilu

Telekom Srbija, najveći producent u regionu Centralne i Istočne Evrope, nastavlja da ostvaruje uspehe koji srpsku kinematografiju postavljaju u središte globalne umetničke scene. Na serijskom festivalu „Series Mania“ koji je održan od 19. do 21. marta 2024. godine u Lilu (Francuska) Telekom Srbija je ekskluzivno predstavio prvi trejler projekta „Scar“, do sada najvećeg internacionalnog projekta ostvarenog u saradnji sa svetskim priznatim partnerima Asacha Media, RTVE (RTV Espana) i Amazon Prime Video. Svoje zapaženo prisustvo na prestižnom festivalu Telekom Srbija je ostvario i kroz panel gde je okupio vodeće svetske produkcijske i distribucijske kompanije poput Beta Film, GoQuest media, Mediawan rights i Asacha media group, koji su partneri Telekoma Srbija u distribuciji sadržaja širom sveta. Na panelu su predstavnici kompanija govorili o saradnji sa Telekomom Srbija i uspehu srpskih serija na svetskom tržištu. Opšte je poznato da su serije u produkciji Telekoma Srbija dostupne gledaocima širom sveta i to je jedan od razloga zašto sa pravom ovu srpsku kompaniju svrstavaju u društvo najvećih svetskih kompanija koji proizvode igrani sadržaj.Dodatno, projekat „Scar” (Ožiljak) koji je nastao u zajedničkoj produkciji Asacha Media, Amazona i Telekoma Srbija, a u izvršnoj produkciji srpskog Adrenalina prvi put je javno predstavljen medijima i publici na ovom festivalu. Na panelu pod pokroviteljstvom Filmskog centra Španije i uz prisustvo glavnih glumaca Milene Radulović i Huanlu Gonzalesa kao i članova produkcijskog i autorskog tima publika je imala priliku da se bliže upozna sa radnjom serije, ali i sa značajem koji ona ima za zemlje koje je produciraju:„Srbija kao filmska destinacija i Telekom Srbija kao kompanija su lideri u sferi filmske produkcije na tržištu Centrale i Istočne Evrope. Telekom Srbija započeo je novi talas sa jasnom vizijom i planom, ulaganjem u sadržaj i preoblikovanjem čitave industrije, u kojoj Srbija sada ima zapaženo mesto. Sigurna sam da će projekat „Scar“ biti prilika da se ceo svet uveri u mnogobrojne mogućnosti koje se pružaju kada vam je partner Telekom Srbija. Za nas, ova saradnja predstavlja dokaz šta sve možemo da postignemo kada udružimo snage sa partnerima kao što su RTV Espana i Amazon Prime”, rekla je ovim povodom Aleksandra Martinović, direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija. Prisustvo srpske kompanije na ovogodišnjem festivalu u Lilu, značajno je ostvarenje i još jedna u nizu potvrda kvaliteta za produkciju Telekoma Srbija, kao i vetar u leđa da se nastavi sa misijom internacionalizacije serija i filmova. Projekti Telekoma Srbija distribuiraju se na čak pet kontinenata, a milioni zadovoljnih gledalaca dodatni su motiv za kompaniju da ulaže u kreiranje novih sadržaja i popularizuje domaću kinematografiju širom sveta. Drugi veliki uspeh ostvaren u Francuskoj je prodaja prava najvećem francuskom distributeru Mediawan rights za projekat „Konstantinovo raskršće“, prvi projekat sa Balkana koji će ova prestižna kuća svrstati u svoj program. „Saradnja sa najvećim francuskim dristributerom Mediawan i prodaja prava na svetskom tržištu je pokazatelj da nivo produkcije Telekoma Srbija zadovoljava svetske standarde i da svaki prodat projekat otvara vrata za nastavak saradnje. Nastavićemo na putu konstantnog dizanja standarda i profesionalizacije celog produkcijskog procesa. “, izjavila je na ovu temu Martinović.

TV BRANDS & PARTNERS